laatste dagen

16 augustus 2012 - Stuarts Draft, Virginia, Verenigde Staten

We zijn nu aanbeland aan de laatste dagen van de vakantie. Alle foto´s staan op de computer. We hebben weer een paar willekeurige foto´s hier op onze blog gegooid. En dat zullen ook de laatste zijn. Morgen gaan we weer terug naar Nederland. Die 7 weken zijn zo snel omgegaan en het lijkt al zo lang geleden dat we in New York waren. Maar we hebben genoten van onze vakantie en vinden het jammer dat het erop zit.

We hebben afgelopen woensdag nog een uitstapje gemaakt naar de natural bridge. Een rotsformatie die eruit ziet als een brug en waar ook een grot in de buurt is. De grot was mooi, koel en interessant. we hebben daar een rondleiding van ongeveer 3 kwartier gehad. Daarna naar de natural bridge zelf. Het was een wandeling van anderhalve mile. zo´n 2 kilometer met aan het einde een waterval. Eerst kwamen we een speelgoed museum tegen. Dat ging echt nergens over. Alleen maar soldaatjes en oorlog speeltjes. Hierna kwam er een vlinder tuin. Dit viel ook een beetje tegen. Maar wel een paar mooie vlinders gezien.

Daarna zijn we aan de wandeling begonnen. De natural bridge was indrukwekkend, gewoon een mooi stuk natuur. Daarna kwamen we een indianen hutje tegen. Hier waren 2 ''indianen'' die over het leven van de indianen vertelde. En toen kwam de rest van de wandeling naar de waterval.  ongeveer nog een kilometer

En het was het zo niet waard. De waterval ging nergens over. Maar we hebben dus gewoon een lekker stukje gewandeld. Er was ook nog een wassenbeelden museum, en die viel ook tegen. Waren we in 5 minuten doorheen.  Alleen de grotten en de de natural bridge zelf was leuk, maar we kwamen voor de grotten en de rest zat erbij. Toen zijn we via de lokale weg teruggereden, voor de laatste keer naar de winkels geweest en een stukje van Virginia ontdekt.

Dit zal onze laatste blog zijn. De laatste foto´s staan er al op. Voor de volledige foto reportage en alle verhalen moet je ons maar op komen zoeken. We hopen dat jullie genoten hebben van onze verhalen en foto´s.

Kim & Gert

1. Lidewij:
    16 augustus 2012
    Vind het wel weer gezellig als jullie terug komen! Ben benieuwd naar al jullie verhalen en fotos!
  2. Carolien:
    inderdaad lidewij!
  3. Carolien:
    inderdaad lidewij!
  4. Emmo:
    17 augustus 2012
    Ik vind het vervelend voor julie, dat deze korte vakantie erop zit ;-) en wat jullie allemaal hebben gezien en beleefd. zelf ben ik blij om jullie binnenkort weer te zien fijne reis terug naar zomers Nederland. :-)
  5. Steven:
    17 augustus 2012
    Zal wel afkicken worden qua eten, en wennen aan de kleine auto`s!