chillen (2)

31 juli 2012 - Stuarts Draft, Virginia, Verenigde Staten

Er is weer een week voorbij en deze hebben we vooral doorgebracht met winkelen en rondjes rijden. Merk kleding is hier goedkoper dan in Nederland en als je een beetje zoekt een stuk goedkoper. We zijn dus alle winkels in de omgeving afgeweest. En hebben heel veel rustig aan gedaan.

Ergens tussen het niets doen en het winkelen in was er een braderie achtig evenement in het dorp. Maar helaas was dat nog minder dan de paardenmarkt en het havenfestival. Na een rondje gelopen te hebben en een broodje bbq gegeten te hebben was dat het ook weer. Er waren eigenlijk geen leuke kraampjes.

Die avond was er in een nabijgelegen stad een monstertruck evenement. Als je een grote verzameling hillbilly rednecks bij elkaar wil zien is dat het beste moment. Er is een grote zandbak, en hier staan wat lampen op. aan een kant is een tribune en de andere kant is grasveld. 10 monstertrucks een lollige clown en presentator erbij staat garant voor spektakel.

De auto's zijn groot en indrukwekkend, het race gedeelte is niet zo heel intresant, maar het freestylen van de auto's is leuk. Een beetje over schansjes heen rijden en auto's platrijden. En als een van de monstertrucks een donut maakt gaat het hele publiek schreeuwen en uit hun dak.

Morgen gaan we voor een paar dagen naar Virginia Beach.

Kim & Gert

1. Emmo:
    31 juli 2012
    Is Gert al dat winkelen niet zat! gelukkig gaan jullie naar de beach, is weer wat anders:-)