Chillen in Stuarts Draft

20 juli 2012 - Stuarts Draft, Virginia, Verenigde Staten

Hallo Iedereen!

Het is al weer een week geleden dat we vcor het laatst wat geupload hebben, dus hier is weer een verhaal.

15 Juli:

Overdag zijn we naar de K-Mart geweest, opzoek naar een ''normale'' stofzuiger.

Ze hebben hier van die rare buitenaardse onzinstofzuigers en eentje met een slang is een hele missie. Uiteindelijk een gevonden die afgeprijsd was, van 112 voor 15 dollar! Daar werd mams erg blij van. :)

Gert heeft er een spel gevonden waar ik al 3 jaar naar opzoek was, Andrew heeft een dartboard, een of ander spelletje voor op het gras, en een frisbee gekocht.

Halverwegen stopten we bij een houten hangbrug, waar je een heel mooi uitzicht had. (zie foto's Goshen pass)

Daarna zijn we bij een restaurant gaan eten, waar ze hele lekkere sushi hadden!

(En andere lekkere dingen aangezien Gert niet zo van sushi houdt)

De bediening was wel een beetje vervelend, aangezien je je eten zelf moest gaan halen hadden hun niet veel te doen en stonden ze op je lip te kijken bij elk slokje drinken en kwam er weer een chineesje langs; Excuse me, do you wan't drink? Ehm.. mijn glas is nog voor 3 kwart vol?

Maar het was erg lekker!

Daarna zijn we de hond gaan halen, even naar het weerbericht gekeken en naar de drive in gegaan. De films van die avond waren; Rock of Ages & Snow White & The Huntsman.

Voor 7 dollar per persoon, dus dat is een goede deal.

Toen we eindelijk allemaal goed zaten, op de truck met 2 stoelen, kussens, dekens, wat drinken en de hond, ging het regenen en onweren, en konden we weer de auto in.

Sassy (de hond) is bang voor onweer dus die was helemaal gestressd en lag halverwegen de film bovenop me. Tegen het einde van de eerste film werd het weer droog.

De 2e film hebben we wel helemaal kunnen zien. :)

Om half 2 was het afgelopen en gingen we naar huis, onderweg nog een aanvaring gehad met een stinkdier, daar word je ook niet vrolijk van. Iedereen ging zowat van zn stokkie, wat een geur! Bah.

We lagen rond een uur of 3 in bed.

17 Juli:

Vandaag zijn we naar Sherando Lake geweest.

Dat meer ligt in het George Washington National Forest.

Het was erg warm en benauwd weer, 35 graden.

Dus we hebben lekker gezwommen en in de schaduw onder een boom gelegen.

Vandaag, 19 Juli, zijn we heel vroeg opgestaan (half 7) en gaan ontbijten met de broer van Andrew. Daar had je een ontbijt buffet, niet te geloven. Gert zat 's avonds nog vol.

Daarna zijn we wezen shoppen in Charlottesville.

's Avonds lekker kip, zoeta aardappel, erwten en biscuits met cheddarkaas op, jummie!

Voor de rest zijn we lekker vakantie aan het vieren, in de tuin zitten, kolibries op de foto proberen te zetten, zwemmen in het zwembad, en lek gestoken of gebeten worden door weet ik wat voor beesten. Ik heb geen plekkie op mn huid meer over.

Zo lekker slapen en morgen maar eens kijken wat we verder gaan doen.

Groetjes!!

Kim & Gert

1. Emmo:
    21 juli 2012
    Zo te lezen is het echt vakantie lekker relaxen geniet ervan! Thuis is het voorlopig een werkvakantie laminaat leggen valt erg tegen, zeker het verhuizen van de meubelen, kasten van de ene naar de andere kant. :-( , Ik hoop zondag klaar te zijn, en dan ook te genieten van 25°C :-)