Washington D.C.

13 juli 2012 - Washington D.C., Verenigde Staten

Vandaag zijn we 's ochtends vroeg afgereist naar de hoofstad van de USA. Hier zijn we wat memorials afgegaan. We begonnen bij het Licoln memorial. Die gozer die zit in een soort tempel. Hierna via het vietnam memorial en de world war 2 memorial naar de obelisk. Alles stond in de stijgers vanwege de aardbeving een tijdje geleden. Normaal gesproken kon je de obelisk ook weerspiegelt zien in het water. Maar het was bijna drooggelegd voor renovatie.

Hierna stond het museum of American history op het programma. De oude treinen en auto's waren best interesant. De schepen al wat minder en verder was het niet bijster interesant.

Het museum of natural history was een stuk interesanter. De dino van night of the museum. Veel fossielen, van dino's tot apen. Dit museum was zoveel interesanter dan die uit New York. de fossielen waren compleet, volledig opgezet. Er waren veel interesante mineralen, stenen en andere diamanten te zien. Een of andere grote genaamd the hope.

Hierna nog even langs het witte huis. We zagen wat lampen branden, maar verder geen beweging. De beveiliging in Washington in verglijking tot New York slaat nergens op. Tas openen en hierna door de metaal detector, alles gaat af bij de metaal detector, maar je loopt gewoon door. Mocht ik een raketwerper in m'n jas verstoppen kan ik gewoon tot voor het witte huis lopen. Bij de WTC fonteinen werd je 4x gechecked op alles.

Kim en Gert

1. Emmo:
    14 juli 2012
    Onvoorstelbaar wat jullie allemaal meemaken, ben blij voor jullie.
  2. Emmo:
    14 juli 2012
    Als je nog een keer naar washington gaat, doe Obama dan de groeten.