onze eerste dagen in Stuarts Draft

11 juli 2012 - Stuarts Draft, Virginia, Verenigde Staten

Na onze drukke zware week in New York was het tijd om uit te rusten. Daarbij komend dat er  een aardige hitte golf was hebben we de eerste dagen niet veel meer gedaan dan een zwembadje opzetten en de walmarkt bezoeken. Stukje rijden naar hier, stukje rijden naar daar.

Toen het weer beter werd, als in niet meer 40 graden zijn we de erg opgereden en naar een uitzicht punt gereden, Hier vandaan kon je over een aardigge vallei uitkijken. Het was bewolkt, de grote stormen kwamen er aan, dus we hadden net geen zicht tot de volgende berg ketens.

Deze avond eindelijk iets van ons lijstje af kunnen strepen waar we heen wilden, Een honkbal wedstrijjd. De Waynesboro Generals tegen de ........ turks. De Generals verloren met 8 - 4. Het was geen spetterende wedstrijd met sterren, maar de aankomende sterren die nog op school zitten en nu als zorkamp elke dag een wedstrijd spelen.

Iedere inning werd er wat verloot, het volkslied werd gezongen. Een stel ukkies rende rondjes om een honkbal knuppel heen en moesten zo snel mogelijk een stukje rennen. Nog wat gezang. Hill billies die alles herhaalde en de scheidsrechter uitschelden. Een leuke wedstrijd honkbal dus.

Kim en Gert

1. Emmo:
    12 juli 2012
    Gert heb je nog onweer foto's kunnen maken??
  2. Gert:
    13 juli 2012
    Het onweert hier vooral vroeg in de avond en door de hele vallei, dus het is te licht om de sluiter open te laten voor lange tijd, en het onweer verplaatst zich teveel om op geluk een bliksemflits erop te krijgen.
  3. Emmo:
    14 juli 2012
    Dat is jammer, maar misschien komt er nog een kans.