weg uit New York

6 juli 2012 - Stuarts Draft, Virginia, Verenigde Staten

Onze laatste dag in New York zit erop en we zitten nu rustig op de veranda in de schaduw. Kopje koffie erbij aan het uitrusten van de reis van New York naar Stuarts Draft.

Maar voordat we weg gingen hebben we in New York nog een keer het 9/11 memorial bezocht. Andrew wilde er graag heen, dus zijn we maar nog een keer erheen geweest. En het blijft indrukwekkend de verhalen die er staan. De fontein was nog even goed bewaakt als de vorige keer.

Hierna zijn we naar het empire state building gegaan. En het was het zo niet waard. We zijn ongeveer 3 uur bezig geweest van beneden naar boven en weer naar beneden. En het was het het niet waard. We hadden van de top of the rock al een mooi uitzicht gehad en dit was ongeveer het zelfde. Mocht je een korte tijd in New York zijn, doe dit dan niet. Maar het uitzicht was verder wel mooi.

Hierna op weg naar Stuarts Draft nog 2 ongelukken tegen gekomen. Een auto die door de vangrails heen gegaan was en een vrachtwagen met meloenen die gekanteld was. Verder werd het opeens heel donker dus van Virginia hebben we nog niets gezien.