Dag 1

1 juli 2012 - New York City, Verenigde Staten

Vanochtend onze New York passes opgehaald en naar ripleys believe it or not geweest. Dat was niet echt heel boeiend..
Toen naar de plek geweest waar de WTC stonden.. 9/11 Memorial museum, was heel indrukwekkend.. kom je binnen is er een hele lange muur waar alle vermissingen op staan, van mensen die hun familie of vrienden kwijt zijn geraakt, en nooit meer zijn teruggevonden.. het was heel druk, maar iedereen was stil.. filmpjes van mensen die het overleefd hebben en filmpjes van mensen die iemand kwijt zijn geraakt.. stukken van de vliegtuigen die in de torens zijn gevlogen enz..
Toen naar de plek geweest waar de torens stonden.. daar hebben ze precies op die plek fonteinen gemaakt en op de rand alle namen van de mensen die t niet overleefd hebben.. die plek was zelfs beter bewaakt dan het vliegveld Düsseldorf en Parijs.
Daarna naar wall street gegaan en zo doorgelopen naar battery park.
Een uitkijkpunt naar het vrijheidsbeeld, best mooi.
Toen naar de city sightseeing cruise gegaan. Een hele grote boot die langs de skyline van Manhattan en langs het vrijheidsbeeld vaart.. om 11 uur waren we weer terug in het hotel en we gaan gelijk slapen want we zijn zooooo moe... Gert slaapt zelfs al. Haha!

xxx Kim & Gert

1. Steven:
    1 juli 2012
    Heb je ook de nieuwbouw gezien van het WTC? Daar was toen ook zo'n gedoe over. Op mijn telefoon stonden voor vandaag onweersbuien op de kaart, hoop dat die dan pas 's nachts komen.
  2. Karin van Dijk:
    1 juli 2012
    Hele mooie foto's, die rivier cruise was een goed idee. Het ziet er naar uit dat jullie het goed naar je zin hebben. Ik ben een beetje jaloers, maar wij kunnen jullie toch niet bijhouden. Veel plezier vandaag.
  3. Saskia:
    1 juli 2012
    ziet er erg gezellig en mooi uit toppy
  4. Lian Dirven:
    1 juli 2012
    Wat een belevenis, absorberen maar!!
    De beste foto's maak je in je hoofd en heb je altijd bij.
    Enjoy !!